City on Fire
Een student wordt op vier juli 2003 neergeschoten in Central Park. Uit onderzoek blijkt een verband tussen een aantal mysterieuze branden in de stad, een poppodium en een rijke vastgoedfamilie die ten onder gaat aan hun vele geheimen.