Apples Never Fall
Wanneer de matriarch van de rijke familie Delaney plotseling verdwijnt, proberen haar vier kinderen de waarheid te achterhalen en zetten ze vraagtekens bij alles wat ze over hun ouders dachten te weten.
Terwijl de zoektocht naar Joy wordt uitgebreid, probeert haar zoon Logan de politie bij de familie weg te houden.
Tijdens een storm ziet Brooke haar persoonlijke problemen onder ogen, terwijl de politie een nieuw spoor volgen.
Terwijl Troy uit de handen van de politie probeert te blijven, neemt hij een riskante beslissing.