Torn Hearts
Blumhouse Television en EPIX presenteren het waarschuwingsverhaal over het bereiken van sterrendom in de countrymuziekwereld van Nashville. Twee bevriende, opkomende artiesten staan op het punt van hun grote doorbraak, doen er alles aan om hun droom te verwezenlijken – waaronder een pelgrimstocht naar het landhuis van de legendarische, afgezonderd levende Harper Dutch (Golden Globe-winnares Katey Sagal) in de hoop dat ze een liedje met ze opneemt. Hoewel hun grote idool ze lijkt te willen helpen, verandert het bezoek in een gestoorde reeks mentale en fysieke kwellingen als het stel ontdekt dat Harper – en zijzelf – verschillende motieven hebben. Met geen andere keuze en in de wanhoop om een liedje op te nemen, moet het duo gevaarlijke hordes overwinnen om hun toewijding te bewijzen aan hun droom om de nieuwe countrymuzieksterren te worden in Nashville.