Malcolm in the Middle Academische octathlon
S4, A16: Malcolm doet mee aan een academische octathlon, maar haat hoe gedreven de andere deelnemers zijn. Hal probeert Deweys liefde terug te winnen. Reese probeert onder een formeel bal uit te komen. De ruzie van Francis en Piama over klusjes slaat over op andere stellen.