S4, A6: Raylan voert een race tegen de klok om een zwaargewonde man te vinden die ervan wordt verdacht een ontvoerde drugskoerier te zijn. De zoektocht van Ava (Joelle Carter) en Boyd leidt hun naar een ondergronds seksfeestje in een chique wijk in Harlan.