S10, A11: Adele, Chloe en Jenny kregen 75 minuten de tijd om vier van Nigella's chocoladedesserts na te maken: een koekjesdeegpot van witte chocolade, een brownie van melkchocolade, een mousse van pure chocolade-olijfolie en een cheesecake met robijnrode chocolade.