De ontwaking Aflevering 2
S1, A2: De jongedame heeft geheugenverlies, maar ze weet alles over Yann. Ze absorbeert het geheugen van de dokter, alsof het haar eigen herinneringen zijn. Ze kan ook gedachten lezen.