De ontwaking
Een mysterieuze vrouw ontwaakt in een ziekenhuis. Haar identiteit is onbekend en ze kan zich niets herinneren. Al snel ontwikkelt ze bovennatuurlijke krachten.
Op een regenachtige nacht in Parijs, rijdt dokter Yann Voline een jonge, naakte vrouw aan. Dit ongeluk zal zijn leven totaal veranderen.
Yann en de jonge vrouw gaan op zoek naar een studente die al zes jaar vermist wordt. Ze treffen haar aan in kritische conditie en ze kan alleen gered worden door de mysterieuze vrouw.
De jonge vrouw verdwijnt. Yann is wanhopig op zoek naar haar, terwijl de studente in een diepe coma naar het ziekenhuis wordt gebracht. Bloedtesten laten zien dat ze geïnfecteerd is met de mysterieuze bacterie.