De ontwaking Aflevering 5
S1, A5: Yann en de jonge vrouw gaan op zoek naar een studente die al zes jaar vermist wordt. Ze treffen haar aan in kritische conditie en ze kan alleen gered worden door de mysterieuze vrouw.