S1, A6: De jonge vrouw verdwijnt. Yann is wanhopig op zoek naar haar, terwijl de studente in een diepe coma naar het ziekenhuis wordt gebracht. Bloedtesten laten zien dat ze geïnfecteerd is met de mysterieuze bacterie.