S1, A3: Tijdens haar laatste dag in Istanbul laat Karsu ons kennismaken met de nieuwe generatie Turks kooktalent, de nieuwe topchefs van Turkije. Eerst bezoekt ze de beroemde en indrukwekkende Suleymaniye-moskee. Hier geniet Karsu van de schoonheid, de architectuur en de rust. Vlak voordat ze vertrekt, staat haar een enorme verrassing te wachten, een ervaring die haar in tranen brengt.