S1, A6: Anders wordt officieel gezocht en Louise vermoedt dat hij een vrouwelijke partner heeft. De drie vrouwen op de boerderij worden geïdentificeerd en de politie beseft waar ze hun moordenaar misschien hebben ontmoet.