S1, A6: Guilty Pleasures, daar draait het allemaal om in het nieuwe programma van 24Kitchen. Elke aflevering nodigt chef Perry een nieuwe BN’er uit die zijn of haar guilty pleasure meeneemt. Van worstenbroodjes tot aan magnetronhamburgers. Samen met chef Perry wordt deze in een nieuw jasje gestoken. Vandaag is Patrick Martens te gast en zijn guilty pleasure is een worstenbroodje.