Guilty Pleasures
Guilty Pleasures, daar draait het allemaal om in het nieuwe programma van 24Kitchen. Elke aflevering nodigt chef Perry een nieuwe BN’er uit die zijn of haar guilty pleasure meeneemt. Van worstenbroodjes tot aan magnetronhamburgers. Samen met chef Perry wordt deze in een nieuw jasje gestoken. Vandaag is Luuk Ikink te gast en zijn guilty pleasure is een cheeseburger.
Guilty Pleasures, daar draait het allemaal om in het nieuwe programma van 24Kitchen. Elke aflevering nodigt chef Perry een nieuwe BN’er uit die zijn of haar guilty pleasure meeneemt. Van worstenbroodjes tot aan magnetronhamburgers. Samen met chef Perry wordt deze in een nieuw jasje gestoken. Vandaag is Vivienne van den Assem te gast en haar guilty pleasure is een tosti Hawaï.
Guilty Pleasures, daar draait het allemaal om in het nieuwe programma van 24Kitchen. Elke aflevering nodigt chef Perry een nieuwe BN’er uit die zijn of haar guilty pleasure meeneemt. Van worstenbroodjes tot aan magnetronhamburgers. Samen met chef Perry wordt deze in een nieuw jasje gestoken. Vandaag is Dries Roelvink te gast en zijn guilty pleasure is een gehaktbal.
Guilty Pleasures, daar draait het allemaal om in het nieuwe programma van 24Kitchen. Elke aflevering nodigt chef Perry een nieuwe BN’er uit die zijn of haar guilty pleasure meeneemt. Van worstenbroodjes tot aan magnetronhamburgers. Samen met chef Perry wordt deze in een nieuw jasje gestoken. Vandaag is Douwe Bob te gast en zijn guilty pleasure is fried chicken.
Guilty Pleasures, daar draait het allemaal om in het nieuwe programma van 24Kitchen. Elke aflevering nodigt chef Perry een nieuwe BN’er uit die zijn of haar guilty pleasure meeneemt. Van worstenbroodjes tot aan magnetronhamburgers. Samen met chef Perry wordt deze in een nieuw jasje gestoken. Vandaag is Do te gast en haar guilty pleasure is een rotirol.
Guilty Pleasures, daar draait het allemaal om in het nieuwe programma van 24Kitchen. Elke aflevering nodigt chef Perry een nieuwe BN’er uit die zijn of haar guilty pleasure meeneemt. Van worstenbroodjes tot aan magnetronhamburgers. Samen met chef Perry wordt deze in een nieuw jasje gestoken. Vandaag is Patrick Martens te gast en zijn guilty pleasure is een worstenbroodje.