Ultimate Spider-Man Afstuderen - Deel 1
S4, A25: Doctor Octopus dreigt tante May iets aan te doen als Spider-Man zijn masker ooit nog opzet. Spider-Man moet Ock vinden voor hij zijn plan uitvoert.