S4, A11: Wanneer er een tornado ontstaat in Atlanta die richting Chastain trekt, gaat het hele personeel in de crisismodus. Conrad en Nic behandelen een gewonde hulpverlener en Devon en Leela komen vast te zitten bij een man met ernstig hoofdletsel, waar ze moeten werken met beperkte medische middelen. Ondertussen betrekt Bell de Raptor en dr Wong bij een zaak van een jonge kankerpatiënt.