Veep Alicia
S3, A3: Selina en haar staf bereiden zich voor om haar kandidatuur aan te kondigen, wanneer het Dan ter ore komt dat Saturday Night Live een niet bepaald flatterende sketch over de Veep heeft gedraaid.