All You Need Season 1 Episode 4
S1, E4: Vince and Robbie have different views of a relationship. Vince hesitates when Robbie tries to kiss him in public. Vince makes it clear to him that he is not only gay, but also black and struggling with other people's prejudices. It comes to an argument. Levo takes Tom to a fetish shop for the first time and Tom asks him if he would also be open to other constellations.