All You Need
Vince en Levo zijn beste vrienden en delen al jaren samen een flat. Maar nu trekt Levo in bij zijn vriend Tom, die onlangs uit de kast is gekomen. Wanneer Vince fitnesscoach Robbie ontmoet, moet hij beslissen of hij zijn vrijheid wil opgeven voor deze mysterieuze vreemdeling. Tom geniet van het gevoel van vrijheid na zijn lange huwelijk, terwijl Levo het huishouden en de kinderen regelt.
Om het huishoudbudget een boost te geven, verhuurt Vince de gratis kamer aan een knappe Israëliër via een verhuurwebsite. Robbie kookt van jaloezie, ook omdat hij beseft dat hij de taalkundig begaafde en goed opgeleide Vince niet kan bijhouden. Ondertussen vraagt Levo aan Tom om eindelijk zijn zoon Nick te ontmoeten.
Een jaar geleden. Tom en Levo ontmoeten elkaar in het geheim in een hotel. Tom beseft zijn homoseksualiteit. Terwijl Levo serieus verliefd op hem wordt, moet hij zich eerst bevrijden en ziet hij aanvankelijk geen toekomst in Levo.
Vince en Robbie hebben verschillende opvattingen over een relatie. Vince aarzelt als Robbie hem in het openbaar probeert te kussen. Vince maakt hem duidelijk dat hij niet alleen homo is, maar ook zwart en worstelt met andermans vooroordelen. Het komt tot ruzie. Levo neemt Tom voor het eerst mee naar een fetisjwinkel en Tom vraagt hem of hij ook openstaat voor andere constellaties.
Het tuinfeest van Levo moet een groot succes worden. Iedereen is gekomen, zelfs Levo's ouders en zus. Tom en Vince mijden elkaar. Wanneer Vince met Tom probeert te praten, is er een ongeplande reeks voorvallen, waarvan de gevolgen de vriendschap van alle vier de mannen op losse schroeven zet.
Vince is eenzaam en wanhopig. Door zijn ontrouw met Tom verloor hij niet alleen de liefde van zijn leven, maar ook zijn beste vriend. Terwijl zijn "ex" Robbie hem volledig negeert, voelt hij ook de minachting van Levo, die op Sarina's bank slaapt. Levo probeert zijn gedachten af te leiden van zijn relatieproblemen op een seksfeestje en maakt onverwacht kennis met iemand daar.