All You Need Jugendliebe
S2, A1: Vince is eenzaam en wanhopig. Door zijn ontrouw met Tom verloor hij niet alleen de liefde van zijn leven, maar ook zijn beste vriend. Terwijl zijn "ex" Robbie hem volledig negeert, voelt hij ook de minachting van Levo, die op Sarina's bank slaapt. Levo probeert zijn gedachten af te leiden van zijn relatieproblemen op een seksfeestje en maakt onverwacht kennis met iemand daar.