All You Need All You Need
S1, A4: Vince en Robbie hebben verschillende opvattingen over een relatie. Vince aarzelt als Robbie hem in het openbaar probeert te kussen. Vince maakt hem duidelijk dat hij niet alleen homo is, maar ook zwart en worstelt met andermans vooroordelen. Het komt tot ruzie. Levo neemt Tom voor het eerst mee naar een fetisjwinkel en Tom vraagt hem of hij ook openstaat voor andere constellaties.