All You Need All You Need
S1, A3: Een jaar geleden. Tom en Levo ontmoeten elkaar in het geheim in een hotel. Tom beseft zijn homoseksualiteit. Terwijl Levo serieus verliefd op hem wordt, moet hij zich eerst bevrijden en ziet hij aanvankelijk geen toekomst in Levo.