Proud
Wanneer zijn zorgeloze leven op zijn kop wordt gezet door een onverwachte familietragedie, moet Filip wel volwassen worden, anders loopt hij het risico alles te verliezen wat hij nog heeft.
Wanneer zijn zorgeloze levensstijl op zijn kop wordt gezet door een rampzalige gebeurtenis in de familie, staat Filip voor een moeilijke keuze: volwassen worden of alles verliezen wat hij nog heeft.
Naarmate de realiteit tot hem doordringt, zoekt Filip contact met Tosia's biologische vader - en komt hij later in conflict met de wet.
Naarmate de zorg voor Tosia steeds moeilijker wordt en een van zijn hechtste relaties onder druk zet, wordt Filip met de realiteit geconfronteerd.
Na een dramatische wending in zijn voogdijzaak neemt Filip een overhaaste beslissing, waardoor hij in het nieuws komt.