S1, A15: Rayna geeft verder uitleg over haar gestrande huwelijk tijdens een optreden in de Katie Couric talkshow; Maddie liegt, wat gevaarlijke consequenties heeft; Deacon voelt zich aangetrokken tot een dierenarts.