Amazing Grace
S3, A14: Carlotta en Gravity geven een ereconcert om campagne te voeren voor de ASA Awards. Wanneer de gezondheid van Star achteruitgaat, moet Simone een moeilijk besluit nemen. Alex probeert haar familie weer te vertrouwen en de relatie tussen Cassie en Maurice bereikt nieuwe hoogten. Noah worstelt met de realiteit na een bezoek van zijn moeder Dianne.