S3, A5: De Fringe Division uit het alternatieve universum onderzoek een schokkend beveiligingslek wanneer een man zijn tweelingbroer (gastrollen van SHAWN en AARON ASHMORE) bevrijdt uit een Amber-gebied in quarantaine.