S3, A15: Glenn (Mark McKinney) en Dina (Lauren Ash) bieden alle werknemers kwijtschelding van sancties aan als ze hun fouten opbiechten. Garrett (Colton Dunn) en Cheyenne (Nichole Bloom) overleggen hoe ze er een slaatje uit kunnen slaan.