Agents of S.H.I.E.L.D. Among Us Hide. ..
S3, A6: De inzet is nog hoger nu Hunter en May achter Ward en HYDRA aan blijven gaan, en Daisy en Coulson beginnen de ATCU ervan te verdenken een groot geheim voor S.H.I.E.L.D. te hebben, in "Marvel's Agents of S.H.I.E.L.D."