Chicago Med An Inconvenient Truth
S3, A16: Dokter Bekker krijgt de wind van voren als een door hem geleide operatie misloopt. Dokter Manning en dokter Charles staan voor een moeilijke beslissing over het geslacht van een 9-jarig meisje.