An Untold Story
S5, A23: De magie dreigt vernietigd te worden en het lot van Storybrooke hangt aan een zijden draadje. Emma en Regina proberen Henry op te sporen voor Gold hem vindt. Regina blijft worstelen met frustratie over haar voormalige slechte zelf, en elders worden Sneeuwwitje, David, Haak en Zelena gevangengenomen.