Anatomie
S1, A4: Ahaan neemt Chitra in vertrouwen over zijn verleden. Ananya heeft het moeilijk met de gasten die in paniek zijn. Mansi bereikt het ziekenhuis, op zoek naar het laatste nieuws. Samarth weigert haar te helpen. Het lukt Chitra net op tijd een diagnose te stellen bij Paramjeet.