Mumbai Diaries
Mumbai Diaries is een medische thriller die zich afspeelt op de SEH van een overheidsziekenhuis. De serie toont de uitdagingen waar de medische staf van het ziekenhuis voor staat, alsmede de eerstehulpverleners in Mumbai, die te maken hebben met een crisis van enorme omvang. In hun strijd om levens te redden zijn zij het meest gebroken.
Diya, Sujata en Ahaan komen bij het Bombay General Hospital als nieuwe coassistenten. Hun mentor dr. Kaushik zal vertrekken naar een ander ziekenhuis om z'n huwelijk met Ananya te redden. Terwijl ze dit nieuws verwerken, krijgen tien jonge mannen Mumbai op een vreselijke manier in hun greep. Wanneer lichamen worden binnengebracht, zijn de coassistenten getuige van de omvang van wat zal komen.
Nu de situatie in de stad verslechtert, maakt men zich zorgen over de veiligheid van geliefden, vooral Kaushik en Diya. Kaushiks vrouw Ananya werkt bij het Palace Hotel en organiseert die avond een evenement voor Diya's vader. Ahaan krijgt te maken met een stressvolle situatie en worstelt daarmee. Chitra, de directeur van de sociale dienst, maakt zich zorgen over de langdurige patiënt Paramjeet.
Mansi en de andere journalisten worden bijna geraakt, als de terroristen bij Metro op hen schieten. Kaushik en Diya maken zich zorgen over hun familie. Mayank wordt gewond binnengebracht. Sujata verzorgt hem. Als hij haar achternaam ontdekt, mag ze hem niet meer aanraken. Agenten Kelkar en Savarkar worden in kritieke toestand binnengebracht, evenals twee terroristen. Kaushik probeert ze te redden.
Ahaan neemt Chitra in vertrouwen over zijn verleden. Ananya heeft het moeilijk met de gasten die in paniek zijn. Mansi bereikt het ziekenhuis, op zoek naar het laatste nieuws. Samarth weigert haar te helpen. Het lukt Chitra net op tijd een diagnose te stellen bij Paramjeet.
Mansi gaat tot het uiterste voor haar verhaal. Kaushik krijgt te maken met de gevolgen van het feit dat hij ATS-chef Kelkar niet heeft kunnen redden. Ananya begint met de evacuatie van de gasten in groepjes. Subramaniam en Tawde proberen iets te doen aan een nieuwslek, wanneer gevoelig nieuws uitlekt. Vasu denkt dat hij de schuldige kent, maar zegt niks. De situatie verslechtert tijdens de avond.
Er ontstaat chaos wanneer schoten en vernielingen het ziekenhuis bereiken. Tawde en zijn team proberen de chaos te bedwingen. Subramaniam en Kaushik realiseren zich dat ze alleen zijn en gaan samen met Chitra en Mrs Cherian patiënten evacueren. Het ziekenhuispersoneel is woedend op Mansi vanwege haar onverantwoordelijke journalistiek.