S6, A3: Max en Caroline proberen een verfijnde klantenkring aan te trekken, maar hun plannen lopen in het honderd. Max en Randy blijven sms'en, maar als het Max aan inspiratie ontbreekt voor sexy berichten, biedt Oleg de helpende hand.