2 Broke Girls 2 Broke Girls And the Duck Stamp
S6, A8: De zaken in de Dessert Bar van Max en Caroline lopen goed wanneer ze een populaire barman inhuren, maar ze grijpen in wanneer Han verslaafd raakt aan zijn kenmerkende drankje. Ook doet Han mee aan een wedstrijd.