And the Emergency Contractor
S6, A14: Wanneer Max en Caroline terugkomen van hun roadtrip, komt Caroline erachter dat de aannemer die de Dessert Bar verbouwt wel heel leuk is. Max haast zich naar het gedeelte in het ziekenhuis waar Randy zich bevindt.