2 Broke Girls And The Hidden Stash
S2, A1: Max gaat met Caroline mee haar vader, Martin Channing (STEVEN WEBER), in de gevangenis bezoeken. Hij moedigt hen aan om op de familieveiling een specifiek artikel te kopen.