2 Broke Girls And the High Hook-Up
S4, A17: Max heeft een oogje op Nashit (AUSTIN FALK), een knappe nieuwe ober bij The High, ondanks dat restauranteigenaar Joe (SANDRA BERNHARD) geflikflooi op het werk heeft verboden.