2 Broke Girls And the "It" Hole
S3, A8: Caroline’s date komt niet opdagen nadat hij haar zou meenemen naar het hipste restaurant in de stad. Caroline en Max besluiten te profiteren van de moeilijk verkrijgbare reservering.