2 Broke Girls And the Kilt Trip
S3, A19: Caroline probeert mee te doen met Max en de restaurant-gang wanneer ze helemaal uit hun dak gaan op de St. Patrick's Day parade, maar ze merkt dat ze de tradities bij het Plaza Hotel mist.