And the Kitty Kitty Spank Spank
S3, A3: Wanneer Max verliefd wordt op een oude zwerfkat die bij het appartement rondhangt, probeert Caroline haar ervan te overtuigen dat ze een beter huis voor de kat moeten vinden.