2 Broke Girls And the Look of the Irish
S4, A19: Max en Caroline proberen te profiteren van Nash's (AUSTIN FALK) knappe uiterlijk door hem als model te laten werken. Sophie en Oleg proberen geen seks te hebben voor hun bruiloft.