And the Reality Check
S1, A11: Max en Caroline proberen werk voor Chestnut te vinden zodat het paard een verblijfplaats heeft voor de winter. Peach (BROOKE LYONS) doet auditie voor de realitysoap Real Housewives of TriBeCa.