Black-ish And the Winner Is...
S8, A9: Dre krijgt te horen dat hij genomineerd is voor een Ad World Award, maar mist daardoor mogelijk een belangrijke familiebijeenkomst. Olivia keert terug van Yale om Junior te bezoeken, die een dagje uit heeft gepland voor hun bezoek aan Los Angeles.