2 Broke Girls And the Zero Tolerance
S4, A16: Max en Caroline nemen een tweede baan als banketbakker en gastvrouw in een sjiek, duur restaurant in een poging om hun lening af te betalen. SANDRA BERNHARD speelt een rolletje.