And you Sir, are no Peter the Great
S1, A3: Catharina, Orlo en Marial werken verder aan hun coup. Peter, die ziet dat Catharina ongelukkig is, geeft haar een onvruchtbare minnaar, Leo. Ze twijfelt eerst,, maar Leo weet haar te charmeren.