PRIVATE PRACTICE Another Second Chance
S3, A11: Mark volgt Addison naar Oceanside Wellness in de hoop z'n dochter te kunnen helpen. Naomi en Dell proberen hun kinderen onder hetzelfde dak op te voeden. Cooper en Violet zijn het niet eens over de behandeling van een patiënt.