Cooper huurt iemand in om Sam te helpen met de start van z'n nieuwe leven als single. De artsen werken samen met het stafhoofd van het St. Ambrose-ziekenhuis om een baby te diagnosticeren.
Addison heeft Pete's hulp nodig bij de behandeling van een pasgetrouwd stel dat moeite heeft hun huwelijk te consumeren. Violet adviseert een patiënt z'n vrouw te verlaten. Cooper onderzoekt waarom vier zussen een mysterieuze ziekte hebben.
Addison nodigt haar collega's uit voor een bijeenkomst, maar niemand reageert. De vrouw van Violets ex komt naar de kliniek voor een behandeling. Cooper behandelt een smoorverliefde jonge patiënt en Sam verschijnt op tv om z'n boek te promoten.
Addison blijft maar aan Pete denken. Violets ex bezoekt de kliniek en Cooper is niet blij hem te zien. De dochter van Naomi en Sam wint stiekem medisch advies in bij Addison.
Charlotte vraagt Pete om haar slapeloosheid te behandelen. Naomi heeft haar eerste date sinds haar studententijd. Een patiënte vraagt Addison en Naomi om niets tegen haar man te zeggen over haar vruchtbaarheid.