In Which Addison Finds A Showerhead
S1, A5: Addison blijft maar aan Pete denken. Violets ex bezoekt de kliniek en Cooper is niet blij hem te zien. De dochter van Naomi en Sam wint stiekem medisch advies in bij Addison.