My Name Is Earl Apen nemen een bad
S4, A2: Earl en Randy vinden het zo langzamerhand tijd om het goed te maken met de Clarks, de buren uit hun jeugd. Maar als ze veel meer familiegeheimen in de doofpot ontdekken dan ze hadden verwacht, moeten de broers eerst wat problemen tussen hun vader en moeder oplossen. Ondertussen heeft Joy de eenogige Willy zijn glazen oog afhandig gemaakt en ondanks dat Darnell er alles aan doet, zal Willy waarschijnlijk dat oog nooit meer ‘zien’.