Assassins
S7, A11: Susan vecht voor haar leven nadat ze onder de voet is gelopen door een meute relschoppers. Het lot van Paul Young wordt bekend. Keith is verrast als Orson opduikt bij Bree. Gabrielle heeft moeite om alle sporen van Grace uit haar leven te wissen.